O afacere de succes incepe cu oameni de succes, bine pregatiti, profesionisti, dedicati in totalitate  nevoilor companiei, orientati catre rezultate si cu o atitudine deschisa fata de client. Identificarea acestor oameni, care sa faca fata  standardelor impuse de compania dumneavoastra poate fi dificila, indelungata si costisitoare, dar nu si pentru RTT. Noi oferim clientilor nostri(agentii de turism, tur operatori, call center rezervari, companii aeriene) solutii optime in recrutarea fortei de munca, atat pentru posturile PERMANENTE (tura de zi/noapte) cat si pentru cele TEMPORARE.

Recrutare specializata

Foarte simplu. Nu trebuie decat sa ne solicitati formularul de recrutare, urmand ca un consultant RTT sa demareze procesul de selectie a celor mai potriviti candidati pentru dumneavoastra. Procesul de recrutare poate dura intre 1 – 4 saptamani, in functie de pachetul pentru care optati;

PACHET DURATA EXPERIENTA TAXA URGENTA
BASIC 1 – 4 saptamani Entry level (1 – 3 ani experienta) Nu
ADVANCED         1 – 4 saptamani Mid level (+3 ani experienta, management) Nu
URGENT 2 – 7 zile lucratoare Se adreseaza pachetelor BASIC si ADVANCED Da

In urma interviului initial, sustinut cu un specialist RTT, vor fi alesi candidatii optimi(3 candidati), selectati in functie de experienta, calificarea / rezultatele anterioare obtinute si care vor respecta cerintele specificate de catre Dvs. in formularul de recrutare. Acestia vor fi prezentati, impreuna cu fisele de profil, reprezentantului companiei dumneavoastra. Apoi are loc interviul final cu dvs. Pentru fiecare dintre noii angajati garantam o perioada intre 2 – 4 luni, in functie de postul ocupat.

Alte servicii RTT pentru companii Studii de Piata / Consultanta pentru Companii / Training Angajati / Campanii Telefonice / Mystery Shopper