Divizia de training RTT va ajuta sa descoperiti, sa aprofundati si sa verificati cunostintele agentilor dvs de turism. Abordarea noua, orientata spre practica si personalizarea fiecarei sesiuni fac ca orele noastre de pregatire sa merite timpul, implicarea si banii dvs.
Initiere in turism
Training dedicat celor aflati la inceputul carierei lor in turism. Va acoperi subiecte legate de:
- agentii de turism (structuri, caracteristici, asteptarile clientilor de la agentii, asociatii de profil etc);
- linkuri utile in activitatea de turism si in auto-informare in domeniu;
- destinatii importante in agentiile de turism din Romania, in functie de sezoane si cum invatam despre ele;
- unde cautam disponibilitatile si de unde luam ofertele;
- vanzare aplicata – pe scurt;
- ofertare scrisa – pe scurt.
Cei care vor finaliza cursul vor avea cu siguranta un punct de pornire in agentia de turism, un cuprins al activitatiilor si o mult mai buna intelegere a mediului de lucru, indiferent de specificul agentiei din care fac parte.
Importanta informatiei in turism
Sa fii la curent cu informatii legate de munca ta, face din tine un agent bun. Cu cat ai mai multe resurse cu atat te vei descurca mai rapid si mai eficient. Cum faci insa selectia site-urilor pe care le folosesti? Iti vom arata instrumentele utile pe care te poti baza.
Tu ce folosesti pentru a gasi cel mai bun itinerariu pentru un circuit? Care sunt cele mai bune ghiduri de calatorie? Stii sa iti ghidezi clientul prin transportul in comun parizian? Stii cand trebuie sa vizitezi Cuba? Stii de ce nu ii gasesti clientului tau un hotel disponibil in Monaco in luna mai?
Comunicarea intre departamente (Marketing/ Vanzari/ Financiar)
Comunicarea intre echipele companiei este vitala pentru bunul mers al aceteia si pentru eficientizarea costurilor fiecarui departament. Cum afecteaza profitabilitatea fiecare department, care este menirea fiecaruia, pe intelesul tuturor? Va oferim la final solutii de comunicare consecventa.
Vanzare aplicata in turism
Pregatim echipe sa faca fata mediului de vanzare din turismul romanesc actual. Cum sa descoperim clientul, cat de insistenti sa fim, cum sa intoarcem cererea de reduceri intr-o situatie favorabila noua, cum sa maximizam profitul unei rezervari, cum sa finalizam vanzarea.
- Introducere teoretica
- Cui vindem?
- Ce vindem?
- Pasii vanzarii de la prezentare pana la finalizarea vanzarii
- Reclamatii
- Fidelizare
- Sfaturi
- Simulari
Va propunem metoda noastra de invatare si aprofundare a tehnicilor de vanzare. Agentii vor putea sa isi repare greselile, sa isi sporeasca spontaneitatea si vor reusi sa se descurce mai bine in situatii critice.
Stimulare vanzari prin simulari in turism
Este una dintre metodele probate de a avea o eficienta maxima, cu directa influenta asupra profitului generat de cei care efectuaza procesul de vanzare in agentia de turism. Trainerul se va transforma in client, avand diverse tipologii – de la senior, pana la adolescent, familist cu copii etc – iar agentul va putea sa-si dezvolte spontaneitatea in fata unor cazuri reale. In momentul in care trainerul devine “agent” iar agentul se transforma in “client”, agentul va putea sa-si identifice greselile, sa aiba raspuns rapid la problemele intampinate in munca lui de zi cu zi, va reusi sa se descurce mai bine in situatii critice si va putea sa anticipeze anumite probleme viitoare in contactul cu clientii sai.
Ofertarea scrisa
O oferta scrisa nu vinde singura, insa ea este prima noastra legatura directa cu clientul. Cum face un agent sa isi poata castiga clientul inca de la prima oferta scrisa? Regulile ofertarii scrise, pasii ofertarii scrise, pasii obligatorii de dupa ofertare, acuratetea unei oferte scrise si cum poate o oferta scrisa sa garanteze succesul vanzarii.
Tailor made
Experienta ne permite sa abordam orice subiect/ nevoie a dvs si sa o tranformam intr-o sesiune de training/coaching prin care agentia dvs sa castige in mod direct.